Angajam Operatori sondaje

Fișa Postului: Agent de vanzari prin telefon, de acasa.

 

A. Descrierea Postului:

 

  • Denumirea Funcției: Agent de vanzari prin telefon, de acasa.
  • Locația: Remote (Muncă de acasă)
  • Program de Lucru: 8 ore/zi, de luni până vineri
  • Salariu: 4000 Lei net + 2% comision

 

B. Responsabilități/Atribuții Principale:

 

  1. Vânzare telefonica de servicii nisate:

 

  • Vânzarea activă prin telefon a serviciilor companiei adresate unei anumite industrii
  • Identificarea și contactarea potențialilor clienți
  • Prezentarea, promovarea și vânzarea serviciilor într-un mod profesionist și eficient

 

  1. Relaționare cu clientii:

 

  • Crearea și menținerea unei relații pozitive cu clienții
  • Înțelegerea nevoilor clienților și identificarea celor mai bune soluții pentru aceștia
  • Oferirea de suport și asistență clienților în mod constant

 

  1. Atitudine proactivă și orientată către vânzări:

 

  • Demonstrarea unei atitudini pozitive și proactive în relaționarea cu clienții
  • Utilizarea tehnicilor de vânzare și negociere eficiente pentru a atinge și depăși obiectivele de vânzări

 

C. Calificări și Abilități Necesare:

 

  • Abilități puternice de comunicare și negociere
  • Experiență anterioară în vânzări constituie un avantaj
  • Persoană deschisă, energică și pozitivă, cu o atitudine orientată spre client și vânzări
  • Capacitate de a lucra independent, organizat și eficient

Oferim un job part-time 2 ore pe zi (pentru studenti – plata aferenta la 2 ore / zi). Iti doresti sa lucrezi in domeniul marketing-ului digital?

 

Daca esti student/a , un job part-time iti poate prinde bine pentru a castiga experienta intr-o industrie de viitor. Vei lucra de acasa sau de oriunde ai acces la pc .

 

Consideri ca ai abilități bune de comunicare, prezentare și creativitate? Te invitam sa ne cunosti si sa faci parte din echipa noastra.

 

 

Condiții:

 

  • In primul rand aplica doar daca esti pasionata de scris.
  • Este important sa stii sa scrii corect.
  • Trebuie sa fii receptiv la feedback-ul primit.
  • Cunostinte avansate de folosire a pachetului Microsoft Office – Word
  • Cunoștințe de limba engleză scris medium/avansat
  • Cunostinte de alte limbi straine (scris) constituie avantaj.

 

 

Responsabilități:

 

Responsabilitatile tale includ cele de mai jos si multe altele. In functie de abilitatile tale, vom descoperi impreuna care este nisa unde poti veni cu plus valoare.

 

  • Realizarea diferitelor tipuri de prezentări pentru firme, produselor si servicii
  • Administrarea paginilor de blog sau social media
  • Creare de continut scris pentru pagini de website
  • Scriere si publicare de articole de blog
  • Scriere si postare de advertoriale / comunicate de presa
  • Creare de continut scris pentru social media
  • Munca de research si analiza a domeniilor despre care scriem

 

  • Poti afla mai multe despre noi pe site-ul nostru Servicii SEO Bucuresti.
Contact

B-Dul Dimitrie Pompeiu Nr. 17, 040317 Bucuresti

Call Now Button