Angajam pentru Munca la domiciliu
– Inveti tot timpul lucruri noi
– Faci parte dintr-o echipa comunicativa
– Lucrezi intr-o companie in plina dezvoltare
Asteptam sa ne vedem la interviu! Aplica mai jos!
Noi ne ocupam dе training-ul tau, dе integrarea ta in echipa si iti oferim feedback constant. Daca iti doresti sa evoluezi profesional, ai posibilitati reale dе promovare in orice departament al companiei, in concordanta cu dorintele si aspiratiile tale!
Descrierea jobului
– Lucrеzi cu spеcialisti cаrе tе vor pregаti sa fаci fаta oricaror provocari
– Comunici si sa intelegi asteptarile si nevoile clientilor
– Contactezi telefonic clienti si sa gestionezi un portofoliu alocat
– Informezi clientii cu privire la aspectele specifice debitelor/platilor
– Negociezi termene de plata utilizand un discurs persuasiv
Care sunt abilitatile de care ai nevoie pentru a putea indeplini cu succes task-urile?
– Atitudine pozitiva si orientare catre client si rezultate
– Foarte bune abilitati de comunicare, negociere si spirit de echipa
– Abilitati de organizare si atentie la detalii
– Bune cunostinte de operare calculator (Word, Excel)
Ce iti oferim?
– Pachet salarial complex ce include bonuri de masa de valoare maxima
– Bonusuri motivante, in functie de performanta ta
– Participarea la traininguri si coachinguri periodice
– Asigurare medicala privata
– Decontarea cheltuielilor de transport
Descrierea companiei
OKCREDIT IFN SA este o alternativa 100% digitala a serviciilor financiare non-bancare, ce ofera creditare online pentru persoane fizice.
Candidatul Ideal
- Cunostinte de operare PC: Microsoft Office, Windows;
- Buna memorie a datelor si cifrelor;
- Claritate si coerenta in exprimarea scrisa si orala;
- Abilitatea de a invata lucruri noi si de a respecta termene limita;
- Spirit de echipa si comunicarea activa;
- Spirit de observatie, rabdare si viteza de reactie.
Descrierea jobului
- Prelucrarea primara si verificarea datelor introduse in sistem, cu datele din documentele/mediile primare;
- Salvarea periodica a datele introduse si pastrarea copiilor de siguranta ale datelor salvate
- Preluarea datelor de pe documente si verificarea acestora inainte de a fi introduse in sistem;
- Pregatirea si redactarea documentatiei specifice activitatii;
Beneficii:
- Mediu de lucru dinamic;
- Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei;
- Salariu fix si bonusuri lunare de performanta;
- Tichete de masa;
- Abonament servicii medicale Regina Maria
- Zile de concediu de odihna suplimentare in funtie de vechime.
Descrierea companiei
Easy Asset Management, activează sub brandul iCredit de peste 11 ani și este unul dintre jucătorii de top de pe piața financiară non-bancară din România.
iCredit face parte din Management Financial Group (MFG), o corporație care unește principalii furnizori de servicii non-bancare din Europa Centrală și de Est. MFG gestionează un portofoliu bogat de modele de afaceri de succes : credite de consum, împrumuturi pentru microîntreprinderi și întreprinderi mici, carduri de credit, digital business și alte produse și servicii financiare alternative. Peste 8300 de angajați și colaboratori, prezenți în aproximativ 450 de birouri în Bulgaria, Ucraina, România, Polonia și Macedonia de Nord, lucrează cu clienții MFG.
iCredit beneficiază de experiența de peste 15 ani a MFG și oferă servicii financiare pentru mai mult de 80.000 de clienți.
Echipa noastră este formată din peste 1600 de profesioniști ce activează atât în sediul central din București, cât și în cele peste 100 de sucursale din toată țara. Serviciul de creditare oferit este simplu, convenabil, corect și transparent.
Misiunea noastră: Inovam viitorul în mod responsabil.
Viziunea noastră: Muncim, creăm, ne bucurăm împreună pentru un viitor mai bun pentru clienții noștri, pentru colegii și partenerii noștri, pentru noi și colegii nostri, pentru lumea în care trăim.
Valorile iCredit:
UMANITATE: Lucrăm transparent, într-o atmosferă de încredere, recunoaștere și apropiere.
INOVARE: Curiozitatea și spiritul tânar ne ghidează și ne provoacă să evaluăm permanent.
RESPONSABILITATE: Ne preocupă răspunderea noastră față de oameni fie ei colegi, parteneri sau clienți și față de lumea în care trăim.
Echipa noastră se definește prin entuziasm, dinamism, dorință pentru dezvoltare, flexibilitate și deschidere către provocari noi.
ALĂTURĂ-TE ECHIPEI NOASTRE! Aplică acum la unul dintre joburile iCredit și noi abia așteptăm să te cunoaștem!
Prin înregistrarea CV-ului, sunteți de acord ca EAM să prelucreze datele dvs. cu caracter personal în scopul recrutării de personal. Potrivit legislației aplicabile, aveți dreptul de a ne solicita accesul la datele dvs. cu caracter personal, rectificarea, restricționarea, ștergerea și portabilitatea acestora, dreptul de a vă opune prelucrării, precum și dreptul de va retrage consimțământul (dacă prelucrarea se efectuează în baza acestui temei), trimițându-ne o cerere la email recrutare@icredit.co.ro. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către EAM găsiti pe https://icredit.ro/termeni-generali#Politica-de-protectie-a-datelor.